Skocz do zawartości

GoBoosting

Graj za darmo i odbieraj skiny!

Czytaj więcej


Mucek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

regulamin.png.6abed759ae77f3ce4f63e15b9c3697de.png

Zasady panujące na naszym Forum.

Przed napisaniem czegokolwiek proszę wszystko dokładnie przeczytać!!!

 

Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkowników forum fairgame.pl a także prawa i obowiązki Administracji Forum. Każdy Użytkownik z chwilą rejestracji automatycznie wyraża zgodę i akceptuje poniższe warunki oraz zobowiązuje się do przestrzegania zasad Regulaminu.

 

1. Ogólne zasady forum FairGame.pl

1.1 - Niniejszy Regulamin Forum określa zakres praw i obowiązków użytkowników korzystających z naszego forum.

1.2 - Zakaz umieszczania filmów powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia itp.).

1.3 - Zakaz prowadzenia prywatnych wojen pomiędzy użytkownikami.

1.4 - Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

1.5 - Nie wolno zakładać tzw. Multikont czyli dwóch kont przypisanych do jednej osoby.

1.6 - Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

1.7 - Za każde proszenie o rangę specjalną (vip,administrator, itp) możesz otrzymać bana (nie dotyczy podań).

1.8 - Akceptując regulamin forum wyrażasz zgodne na otrzymywanie wiadomości na swoją skrzynkę e-mail.

 

2. Tematy i posty.

2.1 - Zakaz robienia double postów czyli pisania dwóch postów lub więcej pod rząd (dotyczy bezsensownych postów).

2.2 - Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone/usuwane.

2.3 - Przed napisaniem tematu z prośbą używamy opcji szukaj, aby sprawdzić czy dany temat nie był poruszany wcześniej.

2.4 - Pamiętaj aby treści wypowiedzi były czytelne i zrozumiale dla innych forumowiczów.

2.5 - Tytuł Tematu wprowadzaj czytelny i zrozumiały.

2.6 - Nie piszemy bezsensownych odpowiedzi w watkach (np. łal, ehhhh, lol,jestem na tak,itp)

2.7 - Wypowiedzi na forum mają być związane i uzasadnione, wypowiedzi typu (np "Jestem na tak", "j/w", itp) będą karane! (Nie tyczy się działu OFFTopic)

2.8 - Głos może zawierać tylko opinię pozytywną lub negatywną. (Tak/Nie) Opinia "Neutral" jest niedozwolona!

2.9 - Tematy odświeżamy co 24h.

2.10 - Zakaz reklamowania nieodpłatnie wszelakich produktów

2.11 - W skardze może wypowiadać się tylko oskarżony, świadkowie wnoszący coś  do tematu oraz administracja.

➯ Podanie o rangę funkcyjną.

2.11 - W podaniach wypowiadamy się tylko tak/nie. Wypowiedzi typu "Neutral" będą karane.

2.12 - Podczas wypowiadania się w podaniach należy podać minimum 3 argumenty przemawiające za swoim głosem.

2.13 - W podaniach mogą wypowiadać się tylko użytkownicy, którzy mają jakikolwiek wpływ na decyzje (np. posiadający jakakolwiek rangę lub użytkownik który posiada min. 15 postów).

2.14 - Po odrzuceniu podania następne można napisać dopiero po 7 dniach.

2.15 - Gdy użytkownik posiada rangę na innym forum, podanie zostanie odrzucone.

➯ Odwołania od bana.

2.16 - Gracz, który otrzymał bana ma 72h na odwołanie się od niego.

2.17 - Admin ma 24h na rozpisanie demka w przypadku, gdy nie rozpisze gracz otrzymuje UB.

2.18 - W odwołaniu może wypowiadać się tylko Gracz Zbanowany, Admin Banujący, UBT.

2.19 - UBT ma 48h na decyzje od rozpisania demka przez admina banującego.

 

3. Administrator.

3.1 - Administrator ma prawo zmienić regulamin bez powiadomienia.

3.2 - Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane tematy/posty na forum.

3.3 - Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat.

3.4 - Administrator ma prawo wykluczyć daną osobę z oferty fairgame.pl bez podania przyczyny

3.5 - Jeśli znajduje się dział w którym możesz opisać swój problem bądź zadać pytanie to pisz w nim ! Nie spamuj na "Prywatna Wiadomość" (Jeśli brak działu/tematów odpowiadającemu twojemu problemowi pisz śmiało)

 

4. Obowiązki użytkownika.

4.1 - Użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu forum oraz wszelkich regulaminów na nim się znajdujących.

4.2 - Użytkownik ma obowiązek zachowywać się zgodnie z zasadami etykiety i zdrowego rozsądku.

4.3 - Przed założeniem tematu, należy się zapoznać z wzorem widniejącym w dziale, którym chcemy napisać temat (Jeśli dany dział posiada taki wzór).

4.4 - Jeśli otrzymałeś niesłusznie "warna" bądź groźbę/reklamę na pw, zgłoś to administracji forum.

4.5 - Nie pisz do nikogo z obsługi forum na GG, e-mail, PW itp., jeśli sobie tego nie życzy. Domyślnie sobie tego nie życzy. Od pomocy jest forum.

 

5. Zakazy użytkownika.

5.1 - Użytkownik nie może spamować, floodować, offtopować ani reklamować innych serwerów na forum.

5.2 - Nie wolno obrażać innych użytkowników, jak i członków administracji.

5.3 - Nazwa użytkownika nie może być reklama sieci. obraźliwa, rasistowska, nie może zawierać przekleństw, lub obrażać religii.

5.4 - Zakaz umieszczania linków referencyjnych do gier w wyniku których użytkownik odnosi korzyści.

5.5 - Obowiązuje zakaz spamu do grupy UNBan Team o odbanowanie jeżeli ban jest słuszny.

5.6 - Zakaz zamieszczania treści pornograficznych,nazistowskie, rasistowskie, wulgarne oraz prowokujące, tacy użytkownicy zostaną ukarani dyscyplinarnie

6. Prawa użytkownika.

6.1 - Użytkownik może się swobodnie wypowiadać na forum przestrzegając regulaminu forum oraz działu.

6.2 - Użytkownik ma prawo wiedzieć za co otrzymał ostrzeżenie.

6.3 - Istnieje możliwość odwołania się od bana (Ostrzeżenia) na forum, poprzez napisanie tematu w dziale odpracuj warna Skargi na Obsługę/Użytkowników.

 

7. Ostrzeżenia na forum.

7.1 - Polityka dotycząca ostrzeżeń jest następująca: za przewinienia naginające regulaminy działów, administratorzy i moderatorzy będą udzielać upomnienia słowne, usuwając wpisy oraz dodawali ostrzeżenie, jeżeli zajdzie taka sytuacja.

7.2 - Przewinienia wynikające ze złośliwości, braku kultury, żądzy destrukcji, nałożonej blokady lub bana, prywatnych zatargów wywlekanych na forum publiczne będą karane dotychczasową metodą nakładania poważną ilości ostrzeżeń.

7.3 - Zakaz reklamy na pw "Prywatna Wiadomość".

 

8. Sygnatury i avatary.

8.1 - Obrazki w Sygnaturach muszą mieć maksymalne wymiary 400 x 100 pikseli. (W przypadku V.I.P'a , Administratora dopuszczalny wymiar to 500 x 200 pikseli.)

8.2 - Avatar'y w profilu użytkownika powinny posiadać wymiary Szerokości 152 Wysokości 194 pikseli.

8.3 - Zakaz umieszczania linków w sygnaturze z czytelną informacją innych serwerów.

8.4 - Obowiązuje zakaz posiadania przekleństw, obraz i słów niekulturalnych w avatarach i sygnaturach.

8.5 - Avatar'y i sygnatury nie mogą zawierać obrazków związanych z rasizmem, nazizmem oraz neofaszyzmem.

8.6 - Zakazuje się posiadania w sygnaturach i avatarach jakichkolwiek treści dotyczących Ligi Polskiej piki nożnej.

8.7 - Zakaz reklamowania nieodpłatnie wszelakich produktów.

 

9. Kultura osobista i słownictwo.

9.1 - Na całym forum oraz w Shoutbox'ie obowiązuje zakaz używania słów wulgarnych! (również w innych językach niż polski oraz cenzurowanych *).

9.2 - Każde obrażanie i wulgaryzmy w poście będą mogły zakończyć się ostrzeżeniem od załogi forum.

9.3 - Przejawy agresji na forum, wyżywanie się i inne specyficzne zachowania także będą karane.

 

10. Kary za przewinienia.

10.1 - Double post czyli pisanie dwóch postów lub więcej pod rząd (opcja EDYTUJ) - upomnienie słowne, a przy nagminnym przewinianiu WARN.

10.2 - Bezsensowne wypowiedzi w postach - upomnienie słowne + usuniecie postu, a przy nagminnym przewinianiu WARN.

10.3 - Wypowiadanie się w podaniach przez zwykłych użytkowników (nie posiadających min. 15 postów) - WARN.

10.4 - Nie stosowanie się do wzoru (podania, wstawienia ss'ów itp.) - upomnienie słowne + usunięcie tematu.

10.5 - Spam, flood, offtop - karane upomnieniem słownym, a przy nagminnym przewinieniu WARN.

10.6 - Obrażanie użytkowników i administracji w zależnie od administratora - WARN lub BAN NA 60 DNI.

10.7 - Nazwa użytkownika jako reklama sieci, wulgaryzm, rasizm lub obraza religijna - BAN NA 60 DNI.

10.8 - Spamowanie do grupy UNBan Team - WARN lub BAN.

10.9 - Link w sygnaturze z czytelną reklamą  innych serwerów - WARN lub BAN.

10.10 - Przekleństwa w postach, avatarach i sygnaturach - WARN.

10.11 - Reklamy na PW "Prywatna Wiadomość" - BAN NA ZAWSZE.

10.12 - Używanie wulgaryzmów jak i obrażanie - WARN.

10.13 - Wklejanie do SB (ShoutBox'a) filmików z YouTube.com - WARN

10.14 - Ban na AntiCheat.pl - BAN na serwery.

10.15 - Posiadanie więcej niż jednego konta na forum - BAN NA ZAWSZE.

 

Aktualizacja "Regulaminu Forum" - obowiązuje od dnia 11.06.2023r.

Prosimy o zapoznanie się z treścią regulaminu i zastosowaniu go w życiu forum.

  • Lubię to 1
  • Super! 1

 

1807271129_SygnaturaMr.Pwn3D3.png.dd9c19c46c72b574ee9af36cf18f1eae.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

O naszej sieci

FAIRGAME to legendarna sieć serwerów CS:GO oraz CS 1.6 która chce spróbować swoich sił na nowo, chcemy stworzyć miłą atmosferę na serwerach i na forum. FAIRGAME to nie tylko nazwa ale siła, jakość i czystość gry, którą chcemy tutaj stworzyć. Jeśli tutaj trafiłeś zarejestruj się i pomóż nam razem stworzyć najlepszą sieć serwerów, bo czekamy na takich ludzi jak ty aby stworzyć na najwyższym poziomie forum, serwery, administracje a przede wszystkim zabawę. Zapraszamy do nas, FAIRGAME to jest to czego właśnie szukasz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.